قالب اول دوستونه + رایگان
خلاصه مطلب :

قالب دوستونه بلاگ بیان و قالب رایگان بلاگ بیان خب دوستان این اولین قالب از سری قالب هایی هستش که قراره بسازم! 👍🏻

 نکاتی در مورد قالب 

ریسپانسیو : نیست

تصویر شاخص: دارد

گالری تصویر: دارد

  Html   |   پیشنمایش قالب   Css  

💥در آخر اگر نکات تکمیلی رو خوندید و چیزی نفهمیدید در رابطه با ادیت قالب همینجا بپرسید پاسخ میدم 😍👍🏻💥

𝓣𝓗𝓐𝓝𝓚𝓢 𝓕𝓞𝓡 𝓡𝓔𝓐𝓓𝓘𝓝𝓖 𝓣𝓗𝓘𝓢
𝓬𝓸𝓶𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼 : ۷
  • Fiona

    چقدر خفن ایول اصن دلم خواست تو بیان وب بزنم خخ

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    😍😍 ایوللللل مرسی 😍 فداتشم!!! آره بزن 😍✊🏻
  • Fiona

    بیام یادم میدی ؟ چطوری تو بیان بتونم کار کنم؟

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    آرههههههههههههه بیا حتما 😍💖👍🏻
  • Fiona

    🤩😋چقدر تو مهربونی پسر بوس رو لبات انرژیتم زیاده ها 😂

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    😍 مرسی مهربونی از خودته 👍🏻

    😊

    😂😂 آره کلا انرژیم زیاده 😂
  • Fiona

    وایسا باموبایل بیام خوب نمیتونم با پی سی تایپ کنم

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    👍🏻😍 باشه!
  • Fiona

    واییییییییییییی اقا چقدر تو موبایل خوشگله ..... خیلی دوستش دارم چه خوشگل شد اینجا ...😂 😍🤩

    اینجا هن خودت طراحی کردی؟

    من به زودی میام کنکور بدم 😍

    اصن عاشقت شدم ❤خخ

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    مرسییییییییی 😍 فیونا 😍 عزیزمی مرسی😍😍
    آرههههههههههه👍🏻🌟😊
    خوبه اهههههههه تو هم مثل من کنکوری هستی 🤣🤣 باشه!!!
    😐عشق ک الکی نیس 😶
    من باید برم کنکور دارم فردا!! بعدا میام!
  • Fiona

    ✌💎😂

    ایول دستخوش🖖🤩

    جررر تو هم؟ 😂

    😢😭😭خورد تو ذوقم من اصن قهر 

     

  • فرهااااااااان ایول

دیدگاهت رو بنویس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی