قالب 3 ام +ریسپانسیو
خلاصه مطلب :

سلام دوستان سومین قالب من و اولین قالب ریسپانسیو من 😍😂 امیدوارم دوست داشته باشید..😍💖 نظراتتون رو حتما بهم بگید 😍💓

پ.ن : ریسپانسیو یعنی این که توی کامپیوتر و لپتاپ و تبلت و گوشی و غیره ... وب شما درست نمایش میده به عبارتی دیگه نیاز به زوم کردن واسه دیدن مطالبتون نیست و یه جورایی واسه کاربر جذابیت بیشتری داره!! 😍👍🏻

𝓣𝓗𝓐𝓝𝓚𝓢 𝓕𝓞𝓡 𝓡𝓔𝓐𝓓𝓘𝓝𝓖 𝓣𝓗𝓘𝓢
𝓬𝓸𝓶𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼 : ۷
  • واییی هپی چقد خوبه

    منم دارم کد نویسی رو یادمیگیرم*-*

    فقط من با برنامه کد نویسی میکنم

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    خوشجالم دوست داشتی!!! میدونم منم با برنامه کد مینویسم!! اما واسه بیان ترجیح میدم توی خوده ویرایشگرش بنویسم 😊
  • عالیه

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    🤩😍😍😍 سلامممممممممممم جیو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟🤩🤩😘😘 مرسییییییییییییییییی
  • اوو چه جالب#-#

    در کل خیلی خفنه^^

    یه چیزی

    من بخوام بهت ایده بدم

    باید با فتوشاپ برات طراحی کنم؟؟

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    مرسییییییییییی 😍 یسسسسس
    آرههههههههههه 😍😍😎
    میتونی با فوتوشاپ طراحی کنی یا میتونی هم همینجوری رو کاغذ ولی به نظرم فوتوشاپ حرفه ای تره 😍😍
  • ای جان سلااام

    تنکس بد نیستمم*-*

     

    تو چی خوبی؟

  •  𝖋𝖆𝖗    𝖍𝖆𝖓
    سلااااااااااااااام 😍😍
    عزیزممممممممیییییییییی 😍😍
    خداروشکررررررررررر🤩

    من عالیم منتها درگیر ظبط فیلم های جلسه 1 هستم 😂
  • 🐉🍸 SISU

    چرا کامنتای وبت بستس؟ *^*

    خوبی هپی؟

    حس میکنم حالت خوب نیست=(

    چیزی شده؟ ×~×

  • وای پشم هپی چقد وب داری xD

  • سلام

    با قالب خوب برای وبلاگ یاد شهیدان احتیاج دارم.‌

    راهنمایی می کنی لطفا

دیدگاهت رو بنویس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی